دوره مقدماتی مخاطب شناسی

مخاطب شناسی شرط لازم در تبلیغ

اگر میخواهید[شما طلاب] تبلیغِ خوب بکنید، از قبل مخاطب خودتان را انتخاب کنید. میخواهید با جوانها حرف بزنید؛ خیلی خوب، اگر مخاطب خودتان را انتخاب کردید – که جوانها هستند – باید بدانید سؤال او چیست.
یک طلبه‌ای بود، مشهد درس ما میآمد؛ بعد مدتی بود، نبود؛ او را توی درس نمیدیدم. بعد از مدتی او را دیدم، گفتم کجا بودی؟ گفت فلان جا – یکی از شهرهای دور استان خراسان – مشغول تبلیغ بودم. گفتم خب، بالاخره چی؟ گفت به نتیجه‌ای که رسیدم، این است که من هیچی برای این مردم یاد نگرفتم. گفت من هرچه بلدم، به درد اینها نمیخورد! خب، این مخاطب‌نشناسی است. مخاطب را باید شناخت؛ روستائی، شهری، تحصیلکرده.

۱۳۹۰/۰۷/۲۰
بیانات در جمع روحانیون شیعه و اهل سنت کرمانشاه‌

🔍🔍 توجه فراوان

🎯🎯 برگزاری….
#دوره مقدماتی#مخاطب شناسی !
ویژه خواهران
👨🏫👩🏫
⏰ زمان: شهریور ماه
📆 مدت دوره: دوازده جلسه
💰 هزینه دوره: ۳۰ تومان

☎️ جهت ثبت نام: ۰۹۹۱۹۲۳۷۰۳۶

🛣محل برگزاری:خ جمهوری، ک دوم، فرعی۱ ، ساختمان انجمن های علمی حوزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.