✳️ چگونه می توانیم به یک مبلغ بین المللی تبدیل شویم؟ (قسمت ۴)

🔹برای ورود به عرصه تبلیغ بین الملل کسب شرایط زیر ضروری است:

۴٫ آشنایی با روش‌های اقناع مخاطب: نحوه ارائه یک محتوا، هرچند که از غنای بالایی برخوردار باشد، در تأثیرگذاری بر مخاطب اهمیت بسزایی دارد لذا مبلغ موفق باید با روش‌های نوین اقناع و تأثیرگذاری آشنا باشد تا بتواند در فرآیندی منطقی و صحیح، محتوای مورد نظر را به مخاطب خود انتقال دهد.

مخاطب شناسی اولین مرحله برای اقناع مخاطب است. اگر مبلغ نتواند علایق، سلایق، فرهنگ ، باور و منظومه فکری  مخاطب خود را شناسایی نماید نمی تواند وی را قانع کرده و یا بر وی تاثیر بگذارد .
اشنایی با تکنیک های مخاطب شناسی و روشهای تاثیر گذاری بر مخاطب از ضروریاتی است که هیچ مبلغی از آن مستغنی نیست. شناخت فرهنگ جامعه هدف مقدمه ای است برا ی مخاطب شناسی و مخاطب شناسی مقدمه ای اس برای اثگذاری بر رفتار، ارزشها، هنجارها و باورهای مخاطب.

در مورد مخاطب شناسی و تکنیک های اثرگذاری بر مخاطب به تفصیل سخن خواهیم گفت، ان شاء الله

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.